Rezultate ediţia a II a - 4 aprilie 2013
NUME ŞI PRENUME ELEV | CLASA | UNITATEA ŞCOLARĂ | lb română | lb franceză | lb. engleză | total |
ADAM MǍDǍLINA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 20 | 27,25 | 18 | 75,25 |
ALDEA LORENA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 30 | 26 | 28 | 94 |
ANCA GABRIELA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
ANUŢA LORENA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 27 | 20 | 24 | 81 |
BǍCANU ANDREEA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
BARBU DIANA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 28 | 27 | 30 | 95 |
DANCIU VALENTIN | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 28 | 22 | 30 | 90 |
BECHEANU DANIELA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 19 | 20 | 16 | 65 |
BELGHIRU VALENTIN | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 17 | 16 | 14 | 57 |
BÎLTEANU TEODORA | VII | CNV”N.TITULESCU” | ||||
CIOBANU ANDREI | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 25 | 20 | 30 | 85 |
MITRICǍ MIHAELA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 24 | 21,5 | 30 | 85,5 |
BUBATU CLAUDIU | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 18 | 25 | 20 | 73 |
CǍTǍNOIU SIMONA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 12 | 22,5 | 20 | 64,5 |
CĂROI NARCIS | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ NICOLAE TITULESCU CARACAL | ||||
CHIRIŢĂ LAURA | VI | CNV”N.TITULESCU” | 11 | 23 | 20 | 64 |
CILEA ALEXANDRU VICTOR | VII | CNV”N.TITULESCU” | ||||
STANCIU NARCISA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 30 | 12,5 | 29 | 81,5 |
CIOCAN IRINA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | ||||
CONSTANTIN ALEXANDRU | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 13 | 15 | 18 | 56 |
CRǍCIUN ANDRADA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 30 | 17 | 21 | 78 |
ŞTEFǍNESCU MIHAELA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 28 | 12,5 | 29 | 79,5 |
DUMITRESCU GEORGIANA | VII | CNV”N.TITULESCU” | 30 | 24 | 30 | 94 |
DUŢU ANDREI PETRIŞOR | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | ||||
PÎRVU ADRIANA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 27 | 17 | 29 | 83 |
ENCEA CǍTǍLINA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
BUBATU ADRIAN | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 30 | 28 | 25 | 93 |
ENE MIHAELA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 28 | 17,5 | 19 | 74,5 |
EREMENCU ELENA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 18 | 17 | 16 | 51 |
FLORESCU ALEXANDRA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ NICOLAE TITULESCU CARACAL | 20 | 10 | 23 | 63 |
FLORIŢA VIOLETA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 15 | 18 | 14 | 57 |
GĂNEŞANU ELENA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 22 | 14 | 29 | 75 |
GHEORGHE DOINA | VII | CNV”N.TITULESCU” | 20 | 15 | 23 | 68 |
GIGIU OCTAVIAN | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 23 | 18,5 | 22 | 73,5 |
GRIGORIU MARIA | VII | CNV”N.TITULESCU” | 25 | 24 | 23 | 82 |
GUGIU ELENA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
GURLUI ROBERTA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 24 | 15 | 26 | 76 |
IACOB RAMONA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
IANCU BIANCA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
ILINCA ALEXANDRU | VII | CNV”N.TITULESCU” | 26 | 7 | 25 | 68 |
ION BIANCA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 25 | 21 | 11 | 67 |
IONESCU RALUCA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 21 | 17,5 | 22 | 70,5 |
IONICǍ TEODORA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 20 | 18 | 18 | 66 |
IORDACHE ANDREEA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 12 | 23 | 18 | 63 |
MATEI ALEXANDRA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 30 | 25,5 | 25 | 90,5 |
MATEI MEDEEA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 15 | 8 | 30 | 63 |
MATEI ROXANA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 30 | 29,75 | 19 | 88,75 |
MĂLDĂREANU ANDREEA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | ||||
MEREU ALEXANDRU | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 12 | 25 | 12 | 59 |
MIHAI MIRUNA | VI | CNV”N.TITULESCU” | 10 | 21 | 23 | 64 |
MILITARU ANDREEA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 26 | 16 | 15 | 67 |
MITRUŢǍ ISABELA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 29 | 7 | 19 | 65 |
PANǍ ADRIANA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 28 | 6 | 19 | 63 |
MONETE MARIA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
NEACŞU VANESSA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 20 | 21 | 13 | 64 |
NEAGOE CRISTI FLORIN | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ NICOLAE TITULESCU CARACAL | 20 | 0 | 27 | 57 |
NICA MǍDǍLINA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 13 | 26 | 18 | 67 |
NIŢU DARIUS | VI | C N ION MINULESCU SLATINA | 13 | 20 | 15 | 58 |
OLTEANU ŞTEFANIA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 20 | 24 | 25 | 79 |
OPREA ANDREEA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 22 | 29 | 29 | 90 |
OPREA LEONTIN | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 29 | 25 | 17 | 81 |
BARBU AMALIA | VIII | ŞC. GIM. GH. POPESCU MĂRGINENI SLOBOZIA | 24 | 18 | 19 | 71 |
ENE DENIS | VIII | ŞC. GIM. GH. POPESCU MĂRGINENI SLOBOZIA | 21 | 0 | 19 | 50 |
PANTILIE RǍZVAN | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 28 | 18 | 25 | 81 |
PASCU VIVIANA GABRIELA | V | CNV”N.TITULESCU” | 30 | 27,75 | 23 | 90,75 |
PATRANÎC BOGDAN | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ NICOLAE TITULESCU CARACAL | 14 | 17 | 21 | 62 |
PETCU PAULA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
PANDELE IVONA | VIII | ŞC. GIM. GH. POPESCU MĂRGINENI SLOBOZIA | 23 | 0 | 18 | 51 |
PÎRVU DENISA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 29 | 26 | 23 | 88 |
PODARU ANDREI | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
POPESCU ADELINA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 28 | 25,5 | 26 | 89,5 |
POPESCU RALUCA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 22 | 28,25 | 25 | 85,25 |
PREDOANĂ DARIA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 25 | 28,5 | 23 | 86,5 |
RAŞOGA ALEXANDRU | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 21 | 20 | 11 | 62 |
RISTEA MIRONA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 19 | 22,5 | 15 | 66,5 |
SANDU ŞTEFANIA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 22 | 20 | 21 | 73 |
SPÎNU ANCA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 24 | 12,5 | 17 | 63,5 |
STAICU CRISTINA | VII | CNV”N.TITULESCU” | 15 | 16 | 22 | 63 |
UNGUREANU ANDREEA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 28 | 22,75 | 16 | 76,75 |
STANCU ALEXANDRU | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 18 | 24 | 21 | 73 |
STOICA ANCA TEODORA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 16 | 23 | 18 | 67 |
STOICA BIANCA | VI | CNV”N.TITULESCU” | 16 | 27,5 | 0 | 53,5 |
STOICA GABRIELA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 16 | 16 | 12 | 54 |
STOICA RALUCA | VII | CNV”N.TITULESCU” | 29 | 21 | 30 | 90 |
STRUNGARU ANDREEA DIANA | VII | CNV”N.TITULESCU” | ||||
SULGER ANDA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 25 | 26 | 15 | 76 |
SURDOIU DARIA | VII | CNV”N.TITULESCU” | ||||
ŞTEFAN DANA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 30 | 29 | 30 | 99 |
BOJINCA ANDREEA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 25 | 6,5 | 10 | 51,5 |
TACHE ELENA | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 18 | 3 | 22 | 53 |
TARNICA DIANA | V | CNV”N.TITULESCU” | 25 | 21 | 11 | 67 |
TĂBÂRCĂ RALUCA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 18 | 22,5 | 16 | 76 |
TRUŞCĂ ADELA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 30 | 27,5 | 24 | 91,5 |
ENACHE IULIA | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
VÂRBAN IULIA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 25 | 21,5 | 11 | 67,5 |
VELICU IOANA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 30 | 24 | 21 | 85 |
VIŞAN COSMIN | VII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 8 | 0 | 22 | 40 |
VODIŢǍ ŞTEFAN | VIII | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
VODIŢǍ TIMOTEI | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | ||||
VOICA GEORGIANA | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ EUGEN IONESCU SLATINA | 12 | 25,5 | 15 | 62,5 |
VOICU DENISA | V | CNV”N.TITULESCU” | ||||
ZAVARACHE BĂNICĂ ŞTEFĂNUŢ | V | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 25 | 23,5 | 15 | 73,5 |
ZGREABĂN MĂDĂLINA | VI | ŞCOALA GIMNAZIALĂ ŞTEFAN PROTOPOPESCU SLATINA | 24 | 12 | 12 | 58 |
Aviz , Aviz,
Şcoala Gimnazială “ŞtefanProtopopescu” Inspectoratul Şcolar Judeţean Olt
Nr.2454/31.10.2012
Nr.9956/31.10.2012
Director,
Inspector Şcolar General,
Prof. Ioana MARTINESCU
Prof. Felicia MAN
Coordonatori,
Organizatori,
Inspector şcolar de specialitate Prof.
Mihaela PIRNĂ
pentru limbi moderne
Prof. Valentina ONILĂ
Prof. Carmen Elena TUŢĂ
Inspector
şcolar de specialitate
pentru limba şi literature română
Prof. Mădălina STANCIU
Prof. Cristian IONESCU
REGULAMENT
Concurs judeţean „Ştefan Protopopescu”
Concurs de creaţie literară şi
competenţe lingvistice
Ediţia a II a
I. Cadrul general
Art. 1. Concursul are ca
obiectiv general promovarea ideilor de competiţie şi performanţă a studiului la
disciplinele limba română şi limbi moderne - limba franceză şi limba engleză şi
se adresează elevilor cu aptitudini, înclinaţii şi interese deosebite pentru
literatură şi limbi moderne;
Art. 2. Concursul„Ştefan
Protopopescu” promovează valori culturale şi etice fundamentale, precum şi
fair-playul competiţional. În vederea aprofundării şi extinderii curriculare
vor fi
elaborate teme de concurs, modele de subiecte ce vor fi
postate pe site-ul concursului http://concursluminalecturii.blogspot.com
II. Etapele concursurilor
Art. 3. Concursul se desfăşoară la nivelul următoarelor etape:
pe şcoală şi pe judeţ;
Art. 4. Selecţia
participanţilor la concurs se face pe baza rezultatelor obţinute la faza pe
şcoală, la care participarea se realizează pe baza opţiunii elevului sau/şi la
recomandarea profesorului.
Art. 5. Graficul de
desfăşurare a fazelor concursului: faza pe şcoală se stabileşte de către
fiecare unitate şcolară la o dată anterioară fazei judeţene care va avea loc pe
data de 04.04.2013
III. Responsabilităţi şi atribuţii
Art. 6. De organizarea
şi desfăşurarea concursului răspundeunitatea şcolară organizatoare Şcoala cu
clasele I-VIII „Ştefan Protopopescu”, iniţiatorul acestei competiţii. În
organizarea şi desfăşurarea concursului, aceastavacolabora cu Inspectoratul
Şcolar al Judeţului Olt în condiţiile prezentului regulament.
Art. 7. Pentru
organizarea şi coordonarea concursului se constituie, la nivelul unităţii
şcolare Comisia de organizare, având
următoarea componenţă:
* preşedinte: directorul unităţii de
învăţământ;
* vicepreşedinţi: inspectorii şcolari de
specialitate, limba română şi limbi moderne,inspectorul şcolar pentru educatie
permanenta, învatamânt particular si alternative educationale;
* secretar: prof. Mihaela Pirnă;
* membri: profesorii coordonatori ;
* Comisia de organizare şi coordonare a
concursului se aprobă de ISJ Olt.
Art. 8. Comisia de
organizare şi coordonare stabileşte comisia de evaluare pentru fiecare
disciplină;
Art. 9. Fiecare unitate
şcolară participantă are obligaţia de a trimite cu 10 zile înainte lista
participanţilor la unitatea organizatoare;
Art. 10. Comisia de
organizare şi evaluare pentru etapa pe şcoală, numită prin decizia
conducătorului unităţii, cuprinde 1-2 profesori pentru fiecare disciplină de
învăţământ şi un secretar. Calitatea de preşedinte revine directorului unităţii
de învăţământ.
IV. Atribuţiile membrilor din comisia de organizare şi coordonare
Art. 11. Comisia de
organizare şi coordonare are urmărtoarele atribuţii:
* răspund de corectitudinea desfăşurării
concursului şi a evaluării probelor de concurs;
* coordonează activitatea de evaluare a
lucrărilor din subcomisiile de evaluare din care fac parte 2 profesori de limba
română şi 2 profesori de limba franceză;
* asigură cadrul organizatoric al
desfăşurării fazei judeţene a concursului;
* stabileşte graficul depunerii
contestaţiilor.
* stabileşte lista necesarului de materiale
consumabile pentru probele scrise, evaluare şi evidenţa şi le gestionează pe
toată durata concursului;
* instruieşte profesorii asistenţi pe săli
privitor la atribuţiile ce le revin în timpul desfăşurării probelor de concurs;
* distribuie colile speciale, pe săli,
pentru desfăşurarea concursului;
* participă la distribuirea subiectelor,
alături de preşedintele comisiei;
* realizează listele cu participanţii pe
săli, pentru susţinerea probelor scrise;
* elaborează şi multiplică imprimatele-
borderouri;
* participă la deschiderea lucrărilor şi la
ierarhizarea participanţilor;
* participă la realizarea clasamentului
final;
* răspunde de completarea diplomelor pentru
premii/menţiuni;
* predă lucrările şi documentele aferente,
spre păstrare, în arhiva şcolii, prin proces-verbal, unui reprezentant din
conducerea şcolii în care se desfăşoară concursul;
* asigură introducerea în calculator a
rezultatelor concursului şcolar;
* asigură afişarea rezultatelor concursului
şcolar înainte şi după contestaţii;
* înregistrează, pe suport magnetic, pentru
inspectoratul şcolar, subiectele şi rezultatele concursului;
* însoţeşte preşedintele comisiei în timpul
verificării identităţii elevilor participanţi şi al semnării lucrărilor;
* multiplică baremele aprobate de
preşedintele comisiei şi le afişează înainte de epuizarea timpului destinat
probei scrise;
* primeşte şi înregistrează contestaţiile
depuse de elevi în termenul stabilit de comisie.
* avizează listele cu
premii şi menţiuni;
* semnează diplomele de premiere precum şi
documentele de analiză şi datele statistice;
V. Structura probelor de concurs
Art. 12. Probele de
concurs sunt scrise. Structura probelor de concurs este următoarea : proba de
concurs conţine 3 subiecte: subiectul I – interpretare text literar la prima
vedere(limba română), subiectul II – redactarea în limba franceză a unei
compuneri pe una din temele descierea
unui peisaj din natură, descrierea unui personaj, descrierea unei
acţiuni/întâmplări.
; subiectul III –
redactarea în limba engleză a unei compuneri
pe una din temele descierea unui peisaj din natură, descrierea unui
personaj, descrierea unei acţiuni/întâmplări.
Art. 13. Timpul de lucru
pentru probele de concurs este de 2.30 ore.
Art. 14. În alcătuirea
tuturor probelor se vor avea în vedere cerinţe care să permită valorificarea
creatoare a cunoştinţelor dobândite de elevi, precum şi a capacităţilor de
analiză, de sinteză, de evaluare, de soluţionare şi de utilizare a
cunoştiinţelor dobândite. De asemenea, se va pune în valoare spiritul de
inovaţie şi de creaţie al participanţilor.
VI.
Definitivarearezultatelor
Art. 15.
Rezultateleprobelorsunt appreciate prinpuncte de la 100 la 0,
dupăbaremelealcătuite de comisie.
Art. 16.
Ierarhia, înainte de contestaţie, se stabileşteînordineadescrescătoare a
punctelorobţinute.
Art. 17.
Eleviiparticipanţi pot contestanumaipunctajuliniţial al proprieilucrăriscrise.
Contestaţiilesuntdepuseîntermen de celmult 6 ore de la afişare, la
secretariatulunităţiiorganizatoare, termenul de analizăşirăspunsfiind de
celmult 24 ore de la depunereacontestaţiilor.
Art. 18.
Pentrurezolvareacontestaţiilor, la toatefazele de concurs, preşedintelenumeşte
o subcomisiepentrufiecaredisciplină/an de studiualcatuită din 2-4 cadre
didactice, alteledecâtcele care au evaluatiniţial. Hotărârilesubcomisiilor de
contestaţii, certificate de preşedintelecomisiei, sunt
definitive.Dupărezolvareacontestaţiilor se stabileşteclasamentul final pentru
premiere, care se afişează.
VII. Premierea
Art. 19. La etapa
judeţeană ierarhia premiaţilor se stabileşte în ordinea descrescătoare a
punctelor obţinute. Pentru premiile I, II şi III se acordă 4 locuri pe an de studiu în concurs, la care participă
cel puţin 60 de elevi. În cazul în care sunt sub 60 de participanţi se acordă 2
locuri pentru premiile I, II şi III.De asemenea, numărul menţiunilor poate fi
de până la 25% din totalul participanţilor la concurs. Se pot acorda şi premii
speciale.
Art. 20. Premiile
speciale se acordă pe baza unor criterii ce vor fi comunicate înainte de
concurs. Câştigătorii acestor premii speciale se stabilesc de Comisia de
organizare şi coordonare a concursului.
Art. 21. Premierea va
avea loc în cadrul activităţii finale a proiectului organizate la sediul
Bibliotecii judeţene „Ion Minulescu” Slatina.
VIII. Dispoziţii finale şi tranzitorii
Art. 22. Pentru
înscrierea la concurs nu se percepe taxă.
Art. 23. Materialele
consumabile, incluse în logistica concursului şcolar şi necesare pentru probele
scrise, evaluare şi evidenţe se asigură de către echipa de proiect.
Art. 24. Prezentul
regulament intră în vigoare de la data aprobării lui de către ISJ Olt..
Azi, 20 mai 2012 a avut loc prima ediţie a concursului judeţean de creaţie literară şi competenţe lingvistice "Ştefan PROTOPOPESCU"
REZULTATE
Nr.
Crt.
|
Nume şi prenume
|
cls
|
punctaj
lb. romana
|
punctaj
lb. franceza
|
Punctaj
total
|
1
|
ADAM MARIA MĂDĂLINA
|
V
|
64,00
|
20,00
|
84,00
|
2
|
ANTON ANDREI
|
V
|
50,00
|
17,00
|
67,00
|
3
|
BARBĂLATĂ MARIA
|
VII
|
69,00
|
25,00
|
94,00
|
4
|
BARBU DIANA
|
VII
|
|||
5
|
BELGHIRU VALENTIN
|
V
|
56,00
|
23,00
|
79,00
|
6
|
BUBATU ADRIAN
|
VII
|
68,00
|
22,00
|
90,00
|
7
|
BURCIOIU RĂDUCU IONUŢ
|
VIII
|
64,00
|
14,50
|
78.50
|
8
|
CHIRIAC MARIA
|
VII
|
70,00
|
28,00
|
98,00
|
9
|
CIRNARU ALEXANDRA
|
VIII
|
70
|
13,50
|
83,50
|
10
|
CONSTANTIN ALEXANDRU
|
V
|
57,00
|
20,00
|
77,00
|
11
|
DANCIU VALENTIN
|
VII
|
60,00
|
24,00
|
84,00
|
12
|
DINU CĂTĂLIN
|
V
|
50,00
|
19,00
|
69,00
|
13
|
DINULESCU DAMIAN GABRIEL
|
V
|
50,00
|
18,00
|
68,00
|
14
|
DOBRESCU DIANA
|
VI
|
61,00
|
21,00
|
82,00
|
15
|
DORIŢĂ CRISTINA
|
V
|
50,00
|
16,00
|
66,00
|
16
|
DUMITRU LAVINIA
|
VI
|
53,00
|
22,00
|
75,00
|
17
|
DUŢU ANDREI
|
V
|
54,00
|
22,00
|
76,00
|
18
|
ELISEI RĂZVAN
|
VI
|
52,00
|
19,00
|
71,00
|
19
|
EREMENCU ELENA DIANA
|
V
|
55,00
|
19,00
|
74,00
|
20
|
GHEORGHE CRISTIAN
|
VIII
|
67,00
|
8,05
|
75.05
|
21
|
GURLUI ROBERTA
|
VI
|
63,00
|
19,00
|
82,00
|
22
|
IOJA ANDREEA IULIANA
|
VII
|
70,00
|
25,00
|
95,00
|
23
|
IONESCU CORNELIA
|
VI
|
66,00
|
23,00
|
89,00
|
24
|
LILEA MARIA
|
VI
|
|||
25
|
MATEI ROXANA
|
VII
|
64,00
|
22,00
|
86,00
|
26
|
MOCANU ANDREEA
|
VII
|
65,00
|
18,50
|
83,50
|
27
|
NICA MĂDĂLINA
|
V
|
52,00
|
18,00
|
70,00
|
28
|
OPREA ANDREEA
|
VI
|
61,00
|
19,00
|
80,00
|
29
|
OPREA LEONTIN
|
V
|
57,00
|
24,00
|
81,00
|
30
|
PANĂ ADRIANA
|
VII
|
60,00
|
20,50
|
80,50
|
31
|
PIŢURLEA CORINA
|
V
|
55,00
|
20,00
|
75,00
|
32
|
PÎRVU ADRIANA
|
VII
|
60,00
|
18,50
|
78,50
|
33
|
PREADOANĂ DARIA
|
V
|
57,00
|
24,00
|
81,00
|
34
|
SAFTA ALINA
|
VII
|
|||
35
|
SANDU MĂDĂLINA
|
VIII
|
67,00
|
16,50
|
83,50
|
36
|
SPÎNU ANCA
|
VII
|
60,00
|
14,00
|
74,00
|
37
|
STANCIU NARCISA
|
VII
|
60,00
|
23,50
|
83,50
|
38
|
STANCU ALEXANDRU
|
V
|
54,00
|
19,00
|
73,00
|
39
|
STOICA ANDREEA
|
VIII
|
|||
40
|
SULGER ANDA
|
V
|
59,00
|
25,00
|
84,00
|
41
|
ŞTEFAN DANA
|
VI
|
64,00
|
21,00
|
85,00
|
42
|
TÂRŢOPAN COSMIN
|
V
|
51,00
|
19,00
|
70,00
|
43
|
TĂBÂRCĂ RALUCA
|
V
|
57,00
|
21,00
|
78,00
|
44
|
UNGUREANU ANDREEA
|
VII
|
69,00
|
21,00
|
90,00
|
45
|
UNGUREANU TEODORA
|
VIII
|
70,00
|
26,50
|
96.50
|
46
|
VELICU IOANA ANDREEA
|
V
|
66,00
|
19,00
|
85,00
|
47
|
VOICA MIHAI
|
VI
|
60,00
|
17,00
|
77,00
|
48
|
ZGREABĂN MĂDĂLINA
|
V
|
57,00
|
24,00
|
81,00
|
SUBIECTE
CONCURSUL
JUDEŢEAN DE CREAŢIE LITERARĂ ŞI
COMPETENŢE LINGVISTICE ŞTEFAN PROTOPOPESCU
Clasa a V-a
20 mai 2012
I.
Se dau versurile:
Dar
lumea noastră din ce-i făcută?
Din
întrebări, din vară şi din flori,
Din
jucării şi din poveşti de seară
Din
ochii mamei, blânzi şi iubitori.
Mai e făcută lumea din cuvinte,
Mai
e făcută lumea din culori,
E
ca un dar împărătesc ce vine
Din
ochii mamei, blânzi şi iubitori.
E mai ales făcută lumea noastră
Dintr-o
lumină dragă, de doi sori,
Cu
ei începe totul şi-nfloreşte:
Din ochii mamei, blânzi şi iubitori.
(Nicolae
Dan Fruntelata, “Lume pentru ochii copiilor”)
Interpreteaza
versurile de mai sus intr-o compunere de aproximativ o pagina.
Pentru a obtine
punctajul maxim, respecta urmatoarele cerinte:
-
exprimarea ideii poetice a textului;
-
identificarea a doua figure de stil diferite si
evidentierea semnificatiilor acestora;
-
identificarea elementelor de constructie a
textului care-l incadreaza in randul operelor literare;
-
exprimarea unei opinii personale asupra viziunii
artistice ineditete a poetului.
II. Pornind
de la ideiile si sentimentele transmise de poezia citata, redacteaza o
compunere cu titlul “Lumea copiilor”.
Vei avea in
vedere:
-
imbinarea naratiunii cu descrierea si cu
dialogul;
-
utilizarea a cel putin 5 structuri poetice din
textul citat (le vei sublinia in compunerea ta).
III. Rédiges un
texte descriptif de 8-10 lignes en utilisant les forms demandées:
-
Le pluriel des noms main et bras;
- Le
galicisme c`est;
- Deux
pronoms possessifs;
- Une
phrase negative;
- deux
comparaisons;
-
Deux adjectifs qualificatifs.
BAREM DE CORECTARE
SUBIECTL I –
40 puncte
-
exprimarea ideii poetice a textului – 10
puncte
-
identificarea a doua figuri de stil diferite si
evidentierea semnificatiilor acestora – 10 puncte
-
identificarea elementelor de constructie a
textului care-l incadreaza in randul operelor literare- 10 puncte
-
exprimarea unei opinii personale asupra viziunii
artistice inedite a poetului- 10 puncte
SUBIECTUL II
– 20 PUNCTE
-
imbinarea naratiunii cu descrierea si cu dialogul
– 10 puncte
-
utilizarea a cel putin 5 structuri poetice din
textul citat (le vei sublinia in compunerea ta) - 10 puncte
-
pentru redactarea compunerilor se acordă 10 puncte
SUBIECTUL
III- 30 puncte
- Le pluriel des noms main et bras – 4
puncte
- Le
galicisme c`est – 2 puncte
- Deux
pronoms possessifs – 4 puncte
- Une
phrase negative – 2 puncte
- deux
comparaisons – 4 puncte
-
Deux adjectifs qualificatifs – 4
puncte
- Utilizarea corectă a lexicului şi a
structurilor gramaticale – 5 puncte
- Originalitatea compunerii – 5 puncte
CONCURSUL
JUDEŢEAN DE CREAŢIE LITERARĂ ŞI
COMPETENŢE LINGVISTICE ŞTEFAN PROTOPOPESCU
Clasa a VI-a - 20 mai 2012
I. Interpretează următorul text
literar:
Văzduhu-i plin de ciripiri;
De sus, o ploaie de lumină
Îneacă-n raze, în grădină,
Însângerații trandafiri.
Și prin miros pătrunzător
Și-amețitor de iasomie,
Un vânt de vară-ncet adie,
D-alintă florile ușor.
Am rupt o galbenă lalea,
Pierdută-n valuri de sulfină,
Și-am ridicat-o la lumină...
Frumos trec razele prin ea!
Și-un fluture din zbor l-am prins,
Ce rătăcise prin grădină,
Pierdut în marea de lumină
Și alb de parcă era nins...
Strângându-mi florile la piept,
Pe toate, toate din grădină...
Mă-mbăt de flori și de lumină
Și-aș vrea să nu mă mai deștept...
Alice Călugăru – În grădină
Pentru
a obţine punctajul maxim, în compunerea ta vei respecta următoarele cerinţe:
·
Vei exprima idea poetică a
textului;
·
Vei identifica patru figure de
stil;
·
Vei identifica şi vei numi
elementele de construcţie a textului care-l încadrează în textele literare;
·
Vei exprima opinia personală asupra
viziunii artistice inedited a poetului.
II. Scrie o compunere cu
titlul La braţ cu primăvara în care să-ţi exprimi bucuria armoniei cu natura.
În redactarea compunerii,
vei îmbrăca cele trei moduri de expunere şi vei utiliza figurile de stil
studiate.
III. Rédiges un texte descriptif
de 8-10 lignes en utilisant
les forms demandées:
-
Le pluriel des noms oiseau et feuille;
- Le
galicisme c`est;
- Deux
pronoms possessifs;
- Une
phrase negative;
- Un
sinonyme pour l`expression il y a;
-
Deux adjectifs de couleurs.
BAREM DE CORECTARE
SUBIECTUI I
– 40 puncte
·
exprimarea ideii poetice a textului
– 10 puncte
·
identificarea celor patru figuri de
stil – 10 puncte
·
identificarea şi
numirea elementelor de
construcţie a textului care-l încadrează în textele literare – 10 puncte
·
exprimarea opiniei personale asupra
viziunii artistice inedite – 10 puncte
SUBIECTUL II
– 20 PUNCTE
-
utilizarea celor trei moduri de expunere – 10
puncte
-
întrebuinţarea figurilor de stil studiate - 10 puncte
-
pentru redactarea compunerilor se acordă 10 puncte
SUBIECTUL
III- 30 puncte
- Le pluriel des noms oiseau et feuille – 4
puncte
- Le
galicisme c`est – 2 puncte
- Deux
pronoms possessifs – 4 puncte
- Une
phrase negative – 2 puncte
- Un
sinonyme pour l`expression il y a – 2 puncte
-
Deux adjectifs de couleurs – 4
puncte
- Utilizarea corectă a lexicului şi a
structurilor gramaticale – 5 puncte
- Originalitatea compunerii – 5 puncte
CONCURSUL JUDEŢEAN DE CREAŢIE LITERARĂ
ŞI
COMPETENŢE LINGVISTICE ŞTEFAN PROTOPOPESCU
Clasa a VII-a
20 mai 2012
Varianta a I-a
- Toate subiectele sunt obligatorii
- Timpul efectiv de lucru este de 2 ore şi 30 de minute
I. Interpretează următorul text literar:
Primăvara m-aş culca pe pământ,
când bate austrul, întâiul vânt
deschizător de muguri şi sfânt.
Soarele mi-ar veni drept în faţă,
ca un râs larg, ca un strigăt de viaţă
străbătător prin amintiri şi ceaţa.
Aproape tare de urechea mea,
flori mici în formă de inel şi stea,
s-ar îmbulzi, iar ploaia de-ar cădea,
eu m-aş lăsa de ierburi biruită,
de blândele branduşi acoperită -
ca o colină-abia din mări ivită.
Da. Somnul meu ar fi adânc şi bun,
visul mai verde, geana-n funigei,
si n-aş dori nicicând, copiii mei,
în raiul trist, cu sfinţii să m-adun.
Magda Isanos – Raiul
Pentru a obţine punctajul maxim, în
compunerea ta vei respecta următoarele cerinţe:
·
Vei
exprima ideea poetică a textului;
·
Vei
identifica patru figure de stil;
·
Vei
identifica şi vei numi elementele de construcţie a textului care-l încadrează
în textele literare;
·
Vei
exprima opinia personală asupra viziunii artistice inedite a poetului.
II. Pornind de la ideile exprimate în textul citat, scrie o compunere
descriptivă de 20 de rânduri cu titlul Pământul
se priveşte mereu în oglinda Cerului.
În redactarea compunerii, vei avea în vedere:
- Viziunea personală asupra elementelor cadrului natural pentru care ai optat
- Folosirea a cel puţin patru dintre figurile de stil studiate;
- Utilizarea diferitelor tipuri de imagini artistice.
III. Rédiges un texte descriptif de 10-15 lignes en utilisant les forms
demandées:
- Trois adjectifs qualificatifs au
singulier;
-
les verbes etre et grandir au
passé composé
-
Une phrase exclamative;
-
Un adjectif possessif;
-
Deux epithetes;
-
Un sinonyme pour le mot penser;
-
Un verbe qui exprime l`emotion(ex:
rire, pleurer,aimer, s`attriser, se rejouir) .
-
Deux comparaisons;
BAREM DE CORECTARE
SUBIECTUI I
– 40 puncte
·
exprimarea ideii
poetice a textului – 10 puncte
·
identificarea celor patru figuri de
stil – 10 puncte
·
identificarea şi numirea
elementelor de construcţie a textului care-l încadrează în textele literare – 10
puncte
·
exprimarea opiniei
personale asupra viziunii
artistice inedite a poetului – 10 puncte
SUBIECTUL II
– 20 PUNCTE
-
utilizarea descrierii ca mod de expunere
preponderent – 10 puncte
-
originalitatea şi expresivitatea limbajului
utilizat - 10 puncte
-
pentru redactarea compunerilor se acordă 10 puncte
SUBIECTUL
III- 30 puncte
- Trois adjectifs qualificatifs au
singulier – 3 puncte
-
les verbes etre et grandir au passé compose – 3 puncte
-
Une phrase exclamative – 2 puncte
-
Un adjectif possessif - 1 punct
-
Deux epithets – 4 puncte
-
Un sinonyme pour le mot penser – 1 punct
-
Un verbe qui exprime l`emotion(ex: rire, pleurer,aimer, s`attriser, se
rejouir) - 2 puncte
-
Deux comparaisons – 4 puncte
- Utilizarea corectă a lexicului şi a
structurilor gramaticale – 5 puncte
- Originalitatea compunerii – 5
puncte
CONCURSUL
JUDEŢEAN DE CREAŢIE LITERARĂ ŞI
Clasa a VIII-a
20 mai 2012
Varianta a II-a
- Toate subiectele sunt obligatorii
- Timpul efectiv de lucru este de 2 ore şi 30 de minute
I. Se dă textul:
”Singurătatea e
un oraș
În care ceilalți au murit.
Străzile sunt curate,
Piețele goale,
Totul se vede deodată
Mai adevărat în pustiul
Atât de limpede sortit.
Singurătatea e un oraș
În care ninge enorm
Și niciun pas
Nu profanează lumina
Depusă în straturi
Și numai tu, ochiul treaz
Deschis pentru cei care dorm,
Privești, și-nțelegi, și nu te mai saturi
De-atâta tăcere și neprihană
În care nimeni nu luptă și nu e mințit,
Unde-i prea clară
Ca să mai doară
Până și lacrima de animal parasit.
Pe granita
Dintre suferință și moarte,
Singurătatea e un oraș fericit.
Ana Blandiana– Singurătate
Pentru
a obţine punctajul maxim, în compunerea ta vei respecta următoarele cerinţe:
·
Vei exprima idea poetică a textului;
·
Vei identifica cel puțin două figuri de stil diferite;
·
Vei identifica şi vei numi elementele
de construcţie a textului care-l încadrează în textile literare;
·
Vei explica semnificația titlului;
·
Vei exprima opinia personal asupra viziunii
artistice inedite a poetului.
II. Imaginează-ţi că faci o călătorie în timp și spațiu și te-ntâlnești întrun oraș pustiu cu ultimul supraviețuitor
al unei civilizații disparute. Redactează o compunere narativă în care să povestești
aventura ta.
III. Rédiges un texte descriptif de moins 10 lignes en
utilisant les forms demandées:
- Les verbes partir et venir au passé
compose;
-
Le pluriel des noms oiseau et feuille;
-
Deux adverbs de lieu;
-
Un mot de la famille de mot triste;
-
Le galicismec`est;
-
Deux pronoms possessifs;
-
Une phrase negative;
-
Un sinonyme pour l`expression il y a
-
Deux comparaisons;
BAREM DE CORECTARE
SUBIECTUI I
– 40 puncte
·
exprimarea ideii poetice a textului – 10 puncte
·
Identificarea a cel
puțin două figuri de stil diferite – 10 puncte
·
identificarea şi numirea
elementelor de construcţie a textului care-l încadrează în textile literare
şi explicarea semnificației titlului – 10 puncte
·
exprimarea opiniei personale asupra viziunii artistice inedite a
poetului – 10 puncte
SUBIECTUL II
– 20 PUNCTE
-
utilizarea naraţiunii ca mod de expunere
preponderent – 10 puncte
-
originalitatea şi expresivitatea limbajului
utilizat - 10 puncte
-
pentru redactarea compunerilor se acordă 10 puncte
SUBIECTUL
III- 30 puncte
- Les
verbes partir et venir au passé compose – 2 puncte
-
Le pluriel des noms oiseau et feuille – 2 puncte
-
Deux adverbs de lieu – 4 puncte
-
Un mot de la famille de mot triste – 1 punct
-
Le galicisme c`est – 1 punct
-
Deux pronoms possessifs – 4 puncte
-
Une phrase negative – 1 punct
-
Un sinonyme pour l`expression il y a – 1 punct
-
Deux comparaisons – 4 puncte
- Utilizarea corectă a lexicului şi a
structurilor gramaticale – 5 puncte
- Originalitatea compunerii – 5
puncte
Înscris în calendarul ISJ Olt
Nr. 8865/31.10.2011
REGULAMENT
Concurs judeţean interdisciplinar „Ştefan Protopopescu”
desfăşurat în cadrul proiectului educativ „Promovăm competiţia”
I. Cadrul general
Art. 1. Concursul are ca
obiectiv general promovarea ideilor de competiţie şi performanţă a studiului la
disciplinele limba română şi limba franceză şi se adresează elevilor cu
aptitudini, înclinaţii şi interese deosebite pentru literatură şi limba
franceză;
Art. 2. Concursul „Ştefan
Protopopescu” promovează valori culturale şi etice fundamentale, precum şi
fair-playul competiţional. În vederea aprofundării şi extinderii curriculare vor
fi elaborate teme de concurs, modele de
subiecte ce vor fi postate pe site-ul concursului concursluminalecturii.blogspot.com ;
II. Etapele concursurilor
Art. 3. Concursul se desfăşoară la nivelul următoarelor etape:
pe şcoală şi pe judeţ;
Art. 4. Selecţia
participanţilor la concurs se face pe baza rezultatelor obţinute la faza pe
şcoală, la care participarea se realizează pe baza opţiunii elevului sau/şi la
recomandarea profesorului.
Art. 5. Graficul de
desfăşurare a fazelor concursului: faza pe şcoală se stabileşte de către
fiecare unitate şcolară la o dată anterioară fazei judeţene care va avea loc pe
data de 19.05.2012
III. Responsabilităţi şi atribuţii
Art. 6. De organizarea şi desfăşurarea concursului
răspunde unitatea şcolară organizatoare Şcoala cu clasele I-VIII „Ştefan
Protopopescu”, iniţiatorul acestei competiţii. În organizarea şi desfăşurarea
concursului, aceasta va colabora cu Inspectoratul Şcolar al Judeţului Olt şi
Biblioteca Judeţeană „Ion Minulescu” Slatina în condiţiile prezentului
regulament.
Art. 7. Pentru
organizarea şi coordonarea concursului se constituie, la nivelul unităţii
şcolare Comisia de organizare, având
următoarea componenţă:
* preşedinte: directorul unităţii de
învăţământ;
* vicepreşedinţi: inspectorii şcolari de
specialitate, limba română şi limba franceză, inspectorul şcolar pentru
educatie permanenta, învatamânt particular si alternative educationale;
* secretar: prof. Mihaela Pirnă;
* membri: profesorii coordonatori ;
* Comisia de organizare şi coordonare a
concursului se aprobă de ISJ Olt.
Art. 8. Comisia de
organizare şi coordonare stabileşte comisia de evaluare pentru fiecare
disciplină;
Art. 9. Fiecare unitate
şcolară participantă are obligaţia de a trimite cu 10 zile înainte lista
participanţilor la unitatea organizatoare;
Art. 10. Comisia de
organizare şi evaluare pentru etapa pe şcoală, numită prin decizia
conducătorului unităţii, cuprinde 1-2 profesori pentru fiecare disciplină de
învăţământ şi un secretar. Calitatea de preşedinte revine directorului unităţii
de învăţământ.
IV. Atribuţiile membrilor din comisia de organizare şi coordonare
Art. 11. Comisia de
organizare şi coordonare are urmărtoarele atribuţii:
* răspund de corectitudinea desfăşurării
concursului şi a evaluării probelor de concurs;
*
coordonează activitatea de evaluare a lucrărilor din subcomisiile de evaluare
din care fac parte 2 profesori de limba română şi 2 profesori de limba franceză;
* asigură cadrul organizatoric al
desfăşurării fazei judeţene a concursului;
* stabileşte graficul depunerii contestaţiilor.
* stabileşte lista necesarului de materiale
consumabile pentru probele scrise, evaluare şi evidenţa şi le gestionează pe
toată durata concursului;
* instruieşte profesorii asistenţi pe săli
privitor la atribuţiile ce le revin în timpul desfăşurării probelor de concurs;
* distribuie colile speciale, pe săli,
pentru desfăşurarea concursului;
* participă la distribuirea subiectelor,
alături de preşedintele comisiei;
* realizează listele cu participanţii pe
săli, pentru susţinerea probelor scrise;
* elaborează şi multiplică imprimatele-
borderouri;
* participă la deschiderea lucrărilor şi la
ierarhizarea participanţilor;
* participă la realizarea clasamentului
final;
* răspunde de completarea diplomelor pentru
premii/menţiuni;
* predă lucrările şi documentele aferente,
spre păstrare, în arhiva şcolii, prin proces-verbal, unui reprezentant din
conducerea şcolii în care se desfăşoară concursul;
* asigură introducerea în calculator a
rezultatelor concursului şcolar;
* asigură afişarea rezultatelor concursului
şcolar înainte şi după contestaţii;
* înregistrează, pe suport magnetic, pentru
inspectoratul şcolar, subiectele şi rezultatele concursului;
* însoţeşte preşedintele comisiei în timpul
verificării identităţii elevilor participanţi şi al semnării lucrărilor;
* multiplică baremele aprobate de
preşedintele comisiei şi le afişează înainte de epuizarea timpului destinat
probei scrise;
* primeşte şi înregistrează contestaţiile
depuse de elevi în termenul stabilit de comisie.
* avizează listele cu
premii şi menţiuni;
* semnează diplomele de premiere precum şi
documentele de analiză şi datele statistice;
V. Structura probelor de concurs
Art. 12. Probele de
concurs sunt scrise. Structura probelor de concurs este următoarea : proba de
concurs conţine 3 subiecte: subiectul I – interpretare text literar la prima
vedere(limba română), subiectul II – creaţie literară(compunere descriptivă pe
una din temele : natura, iubirea, trecerea timpului, caracterizarea unui
personaj); subiectul III – redactarea în limba franceză a unei compuneri pe una din temele descierea unui peisaj din
natură, descrierea unui personaj, descrierea unei acţiuni/întâmplări.
Art. 13. Timpul de lucru
pentru probele de concurs este de 2 ore.
Art. 14. În alcătuirea
tuturor probelor se vor avea în vedere cerinţe care să permită valorificarea
creatoare a cunoştinţelor dobândite de elevi, precum şi a capacităţilor de
analiză, de sinteză, de evaluare, de soluţionare şi de utilizare a
cunoştiinţelor dobândite. De asemenea, se va pune în valoare spiritul de
inovaţie şi de creaţie al participanţilor.
VI. Definitivarea rezultatelor
Art. 15. Rezultatele probelor sunt appreciate prin puncte de
la 100 la 0, după baremele alcătuite de comisie.
Art. 16. Ierarhia, înainte de contestaţie, se stabileşte în
ordinea descrescătoare a punctelor obţinute.
Art. 17. Elevii participanţi pot contesta numai punctajul
iniţial al propriei lucrări scrise. Contestaţiile sunt depuse în termen de cel
mult 6 ore de la afişare, la secretariatul unităţii organizatoare, termenul de
analiză şi răspuns fiind de cel mult 24 ore de la depunerea contestaţiilor.
Art. 18. Pentru rezolvarea contestaţiilor, la toate fazele de
concurs, preşedintele numeşte o subcomisie pentru fiecare disciplină/an de
studiu alcatuită din 2-4 cadre didactice, altele decât cele care au evaluat
iniţial. Hotărârile subcomisiilor de contestaţii, certificate de preşedintele
comisiei, sunt definitive. După rezolvarea contestaţiilor se stabileşte
clasamentul final pentru premiere, care se afişează.
VII. Premierea
Art. 19. La etapa judeţeană
ierarhia premiaţilor se stabileşte în ordinea descrescătoare a punctelor
obţinute. Pentru premiile I, II şi III se acordă 4 locuri pe an de studiu în concurs, la care participă
cel puţin 60 de elevi. În cazul în care sunt sub 60 de participanţi se acordă 2
locuri pentru premiile I, II şi III. De asemenea, numărul menţiunilor poate fi
de până la 25% din totalul participanţilor la concurs. Se pot acorda şi premii
speciale.
Art. 20. Premiile
speciale se acordă pe baza unor criterii ce vor fi comunicate înainte de
concurs. Câştigătorii acestor premii speciale se stabilesc de Comisia de
organizare şi coordonare a concursului.
Art. 21. Premierea va
avea loc în cadrul activităţii finale a proiectului organizate la sediul
Bibliotecii judeţene „Ion Minulescu” Slatina.
VIII. Dispoziţii finale şi tranzitorii
Art. 22. Pentru
înscrierea la concurs nu se percepe taxă.
Art. 23. Materialele
consumabile, incluse în logistica concursului şcolar şi necesare pentru probele
scrise, evaluare şi evidenţe se asigură de către echipa de proiect.
Art. 24. Prezentul
regulament intră în vigoare de la data aprobării lui de către ISJ Olt..
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu